maanantai 29. lokakuuta 2007

Mammalla kuhmu otsassa..

Hohhoijaa.. Eilen mamman kanssa remuttiin sängyllä ja yhtäkkiä *KOPS* ja näkyi tähtiä. Sekä mulla, että mammalla. :( Mut mammaa kyllä tais sattua hieman enemmän.. Mulla kun on pää lähes terästä. Ja nyt mammalla on pieni kipeä kuhmu otsassa. Olin kyllä aivan varma, että sillä olis ollu tänä aamuna musta silmä.. Mut ei onneks. Olis se ollu kiva selittää töissä että "koiran kanssa törmättiin". Heh! Mut joo, tekeville sattuu ja tapahtuu.
Muuten mulle kuuluu ihan hyvää. Tassukin on taas paremmassa kunnossa, kun se on tässä vähän vaivannut. Jonkunlainen rikkeymä anturassa ja silleen. Pitänyt elää tollasen helkutin töppösen kanssa. Jatkuvaa tassun räpeltämistä ja ronkkimista. Yh! Olin näistä töppösvirityksistä yksin ollessani aikalailla erimieltä ja yritin ne parhaani mukaan eliminoida, mut ei siitä oikeestaa pidemmän päälle hyötyä ollu, kun mamma kun tuli kotiin niin sehän sitte taas pakkas tassun uudestaan. Nyt vaan onneks mamma laittaa välillä vähän rasvaa varpaaseen ja ei muuta. Ainakaan toistaseks. Nää kosteet syysilmat kun ei oo mitään parhaimpia olosuhteita kipeälle ja rikkinäiselle tassulle. Mut toistaseks ei hätää. Mua kuulemma pitäs viedä silmä- ja polvilääkäriinkin. EI TAAS! :( Mut siis kyseessä vissiin olis kait joku sellanen tutkimus vaan. Tutkitaan et kaikki on kohillaan. Huomenna kait mamma yrittää mulle saada aikaa sinne lääkäriin.
Tänään mamma sai tilaamansa kalenterin postista. Siinä muuten oli komeita kuvia meikäläisestä. Ihan oikeesti! Meitsistä tehty kalenteri. Aatelkaapa. Nii ja meitsillä on ihan ihka oma sininen säästöpossu, johonka mulle kerätään kolikoita pahanpäivän varalle. Jos esim. pääsee toi herkkulaatikko uhkaavasti tyhjenemään.


Ainii, pitipäs muistaa kertoo, kun tossa yks aamu aamupissin aikaan, niin sellanen vanha pappa rupes mammalle jotakin mussuttaan kovaan ääneen. Selvästikkin kyse oli meikäläisestä ja mulle rupes tulee tunne et nyt täytyy ruveta tekeen jotain. Ja aattelin että lopettas nyt hyvissäajoin ennenko mulla olis menny hermo aivan totaallisesti. Meinasinkin sitten ruveta kertoon sille että mistä kanat pissii, mut mamma sitten nyki mua hihnasta ja yritettii jatkaa matkaa. Sinne se jäi mussuttamaan meidän jälkeen. Olipas siinä hyväntuulinen pappa heti aamutuimaan. Kaikenlaista.

Hähää! Eilen mä iltalenkillä luulin että vastaan tulee toinen karvakorva, eli koira ja rupesin sitä vähän niinkun vaanimaan näytiks että osaan olla peto. Ja lähemmäks kun päästiin, niin se olikin pieni ihminen jolla oli hassun hassu hattu päässä. HAHHAAAA!! Vähän oli tämän huomion jälkeen hölmö olo. Mut kaikeks onneks mamma ei siis huomannut ollenkaan mun erehdystäni. :)

Tämmöstä siis kuuluu Pontusbostonille <3


Ei kommentteja: